Felhasználási feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Lavina Szerviz Kft.

Székhely: 2627 Szokolya, Kossuth L. utca 2.

Levelezési cím: 2600 Vác, Szilassy utca 1/a

Adószám: 11912345-2-13

Cégjegyzék szám: 13-09-083296

Bankszámla: 10103898-74481400-00000002

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság

Szerződés nyelve: magyar

Elektronikus elérhetőség: info@lavina.hu

Telefonos elérhetőség: +36 27 318 306

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek online, webáruházunkon keresztül rendelhetőek meg. A csomag kézbesítése házhoz szállítással, valamint személyes átvétellel is lehetséges.

Személyes átvételi pontjaink:

Lavina Szerviz Kft Vác (8:00-17:30)
2600 Vác, Szilassy u. 1/a.

Lavina Szerviz Kft Budapest (8:00-17:00)
1153 Budapest, Bocskai u. 116.

Házhozszállítás

A Lavina Szerviz Kft. logisztikai partnere az MPL futárszolgálat.

Az MPL a csomag kiszállítását a feladást követő második munkanapig bezárólag teljesíti, 8:00 és 17:00 óra között.
Ha a futár nem talál átvevőt a címen, úgy a megadott telefonszámon új időpontot, esetleg helyet egyeztet Önnel. Felhívjuk figyelmét arra, hogy a futár nem cégünk alkalmazottja, tehát a csomag tartalmához nem férhet hozzá, lezárt dobozt vagy borítékot ad át, amelyben a számla megtalálható. A számla a rendeléskor megjelölt fizetendő összegnek megfelelően állították ki, amit átvételkor tud kiegyenlíteni a szállítónak. Bármilyen esetleges mennyiségi, minőségi reklamáció esetén munkatársaink készséggel segítenek, azonban a futár ilyen esetben nem jogosult eljárni. A szállítással kapcsolatban egyeztetni az MPL központtal lehet.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

–          Személygépjármű alkatrész

–          Személygépjármű kenőanyag

–          Személygépjármű kiegészítő termékek (autóápolás, kiegészítők stb.)

A webáruházban feltüntetett árak csak az oldalon leadott rendelések esetén érvényesek! A termékekre vonatkozóan a megjelenített BRUTTÓ árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Rendelési információk

A webáruházban történő vásárláshoz regisztráció szükséges. A regisztráció során szükséges egy valós e-mail cím megadása, amelyre a regisztrációs üzenetet küldjük. Adatai pontos megadása a webáruházban történő vásárláshoz elengedhetetlen.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8:00-tól 17:30 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amely a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében. Ilyen esetekre csak és kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A rendelés menete

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
  2. Amennyiben nem szeretne további terméket a kosárba helyezni, ellenőrizze a vásárolni kívánt termékek darabszámát. A kosárban lévő termékeket törölheti, illetve módosíthatja darabszámát. A módosítást követően frissítse a kosár tartalmát.
  3. A pénzárnál válassza ki az Ön számára megfelelő szállítási és fizetési módot.
  4. Ha mindent megfelelőnek talált, kattintson a megrendelés/véglegesítés gombra
  5. A következő oldalon kérjük, adja meg szállítási és – amennyiben eltér az előzőtől – számlázási adatait.
  6. Az adatok megadását követően kattintson a megrendelés véglegesítésére.
  7. A véglegesítést követően megrendeléséről (automatikus) visszaigazolást kap az Ön által megadott e-mail címre.
  8. A beérkezett megrendelését minden esetben, telefonon visszaigazoljuk, illetve szükség esetén egyeztetjük az adatokat.

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy bankkártyás fizetésre csak a váci üzletünkben van lehetőség, budapesti üzletünkben a fizetés kizárólag készpénzzel történik.
A személyes átvétel mindkét átvételi pont esetén ingyenes!

Garancia

A Lavina Szerviz Kft. az általa importált és forgalomba hozott gépkocsi alkatrészekre a vásárlás napjától számított 12 hónapon keresztül jótállást vállal, mely tartalmazza az alkatrész cseréjét a részletes feltételekben foglaltak teljesülése esetén.

Jótállási eset áll fenn, ha a vevő a Lavina Szerviz Kft. által hivatalosan eladott termékkel kapcsolatban jótállási időn belül kifogást emel valamelyik termék, illetve alkatrész ellen, amely anyag-, illetve gyártási hiba következtében hibásodott meg, és ez a hiba már az eladás pillanatában a termékben megtalálható volt.

Nem lehet fellépni jótállási igénnyel, amennyiben a meghibásodás a használati, karbantartási, illetve beépítési utasítások be nem tartása következtében lépett fel, illetve szakszerűtlen (nem rendeltetésszerű) használat, hibás kezelés, természetes elhasználódás (kopás), nem megfelelő minőségű tüzelőanyag, segédanyag, valamint harmadik személy által végzett jogosulatlan beavatkozás miatt történt. Nem tartozik a jótállás körébe, a szállítás közbeni sérülés, hiányos termék, vagy elcsomagolás következtében nem felhasználható termékek.

 Abban az esetben, ha egy a Lavina Szerviz Kft. által forgalmazott termék, szerelési hiba vagy a karbantartás hiánya következtében hibásodik meg, úgy ez olyan jótállási esetnek minősül, amelyet a javítást végző műhelynek kell az ügyfél felé rendeznie.

Azon anyag- és gyártási hibák esetén, amelyek harmadik személy által módosított termékek felhasználása során lépnek fel, a Lavina Szerviz Kft. alapvetően, még jótállási időn belül történt meghibásodások esetén sem vállal felelősséget.

Jótállási kötelezettség megszűnik beépítési és kezelési utasítások be nem tartása esetén is. Nem érvényes az egy éves jótállási időtartam az olyan alkatrészekre vonatkozóan, melyekre a gépkocsigyártó meghatározott futásteljesítmény elérésekor kötelező cserét írt elő, és ezt a futásteljesítményt az alkatrész az egy éves időtartam előtt túlhaladta, hiszen ekkor az elhasználódás természetes kopás eredménye.

Az általános egy éves jótállási időtartamtól azon márkák jótállási feltételei térnek el, melyekre az alkatrészgyártók által külön megszabott előírások érvényesek. Ezen termékekről a vevőszolgálat ad felvilágosítást..

A jótállási igény alapja a vásárlási számla és a szakszerű beszerelést igazoló számla. Ezek hiányából fakadó minden kár a vásárlót terheli.

 A jótállás érvényesítéséhez szükséges dokumentumok

  • • A Lavina Szerviz Kft. által kiállított számla vagy annak másolata
  • • Szakszerű beszerelést igazoló számla vagy annak másolata
  • • Szabályosan, teljes körűen kitöltött jótállási jegyzőkönyv
  • • Hibás termék bemutatása
  • • Mérési jegyzőkönyv az alábbi esetekben:
     -Féktárcsánál és fékdobnál, ha ütés a hibajelenség
     -Lengéscsillapítónál, ha a hibajelenség gyenge, vagy hatástalan csillapítás.
     -4Max akkumulátoroknál vizsgálati jegyzőkönyv (teljes körűen kitöltött garancia füzet)

A vásárló jótállási igényét abban az esetben érvényesítheti, ha a reklamált alkatrész beszerelése szakműhelyben történt, és erről a szakműhely hivatalos számlájával rendelkezik. Ha a meghibásodott alkatrésszel kapcsolatban okozati kár lehetősége merül fel, a gépkocsi megbontásának időpontjáról 48 órával korábban értesíteni kell a forgalmazó telephelyet, hogy azon a Lavina Szerviz Kft. képviselőjének részvételi lehetősége biztosított legyen. Ennek elmulasztása esetén az okozati kár megtérítése a jótállás keretében nem lehetséges. Az okozati kárigényt a Lavina Szerviz Kft. a megbontási jegyzőkönyv felvételétől számított 30 napon belül bírálja el. Amennyiben külső szakértő bevonása is szükséges, ez az idő a szakértés idejével meghosszabbodik. Okozati kártérítés kizárólag a gépkocsiban keletkezett, a meghibásodott alkatrésszel összefüggésbe hozható, közvetlen károkra vonatkozik. A jótállási igény elbírálása a Lavina Szerviz Kft. központjában történik. Amennyiben az ügyfélszolgálati dolgozók, illetve a telephelyvezetők kellő szakmai megalapozottsággal elutasító döntést tudnak hozni úgy, az jogukban áll.

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor

A vásárlástól való elállás joga

A csomagküldő internetes vállalatokra vonatkozó jogszabály értelmében a vásárlónak joga van az áru átvételét követő 14 munkanapon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni. A rendeléstől való elállást minél hamarabb jeleznie kell felénk telefonon vagy e-mailben. Ebben az esetben a vevő által kifizetett összeget, az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatérítjük. Az áru visszajuttatásának költségeit a vevő viseli. A vételár visszatérítése a termék visszajuttatása után lehetséges. Az árucikk csak az eredeti csomagolásban, az eredeti garanciális okmányokkal és számlával együtt szolgáltatható vissza.

Termékeinket csak bontatlan csomagolásban áll módunkban visszavenni. Amennyiben az árucikk sérült, vagy viseltes állapotban van, az eladó kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Kérünk, hogy a rendelés visszavonásáról e-mailben értesítsd ügyfélszolgálatunkat!

A fogyasztót nem illeti meg a vásárlástól való elállás joga:

·   szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a 14 munkanapos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a vevő beleegyezésével megkezdte.

·  olyan áru értékesítése illetve szolgáltatás nyújtása esetében amelynek ára illetve díja a pénzpiac gazdálkodó szervezet által nem irányítható ingadozásától függ.

·  olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött (egyedi megrendelések)

Adatkezelés

A webáruház használata során a Lavina Szerviz Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Lavina Szerviz Kft. alvállalkozója. (Pl.: Futárszolgálat, házhozszállítás esetén). A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban szermélyes adat NEM kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Lavina Szerviz Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Lavina Szerviz Kft. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@lavina.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.(kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Lavina Szerviz Kft. általános szerződései feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson IDE.