Hazánkban a járműpark összetétele elég vegyes. Mostanában kevesebben vásárolnak új autót, inkább figyelnek a meglévő szinten tartására.
A járművek egy része valószínűleg azért látogatja a márkaszervizeket, mert ott gyári alkatrészekkel, és technológiával javítják a járműveket. De mi a helyzet az olajoknál? Ott mennyire tudnak up-date termékekhez jutni az utca autósai, vagy a szervizek?
Nos a helyzet beszállító függő, ugyanis nagy a titkot el kell árulnunk. Az autógyártók nem gyártanak olajat, nem hoznak létre egyedi márkákat az ügyfelek kiszolgálására vagy a gyári első feltöltésre.
Amikor mi egy olaj beszállítóval tárgyalunk, ez egy fontos szempont, merre halad a fejlesztés, hogyan tudnak reagálni a piac gyors igényeire, kinek a felkérésére gyártanak esetleg „gyári olajat”?
A kenőanyag innovációkban folyamatosan lenyűgöz minket az Eurol, most is igen hamar reagáltak a piac igényeire.
Most három új, bővített tudású hajtómű olajat harangoztak be.
Az Eurol®DCF 1404 : Teljesen szintetikus olaj a dupla kuplungos rendszerekhez, többek között a Volkswagen csoport, a Mercedes Benz , a BMW , a Volvo és a PSA csoport autóihoz. Eurol DCF 1404 megfelel a legújabb gyártói (OEM) követelményeknek, és sokoldalúbb, mint elődje.
Az Eurol® HPX ZM: modern, nagy teljesítményű járművek kézi sebességváltójához kifejlesztett hajtóműolaj( DAF, IVECO, KAMAZ és Renault tehergépkocsik), ahol magas üzemi hőmérséklet is előfordulhat. Használható a hosszabb olajcsere intervallumokban is.
Az Eurol® ATF 6700 a csodaolajnak kikiáltott 6600-as továbbfejlesztett változata, ez egy teljesen szintetikus sokoldalúan használható alacsony viszkozitású automata sebességváltó-olaj. Hatékonyabb üzemanyag fogyasztást biztosít, mint a hagyományos viszkozitású ATF olajok. Eurol ATF 6700 megfelel a legújabb gyártó előírásoknak, szabványoknak, és sokrétűbben felhasználható, mint elődje.
Ez az olaj megfelel a legújabb nyolc és kilenc (!) sebességes váltóművek előírásainak.