EUROL FULTRANSYN 75W-90 GL3/4/5 motorolaj
Az Eurol® Fultrasyn 75W-90 egy teljesen szintetikus univerzális hajtóműolaj, amely alkalmazható haszongépjárművek, nehéz-gépek, személygépkocsik és kishaszongépjárművek kézi és automatizált kapcsolású mechanikus sebességváltói és differenciálművekben minden olyan esetben, ahol API GL 5, GL-4 vagy GL-3 specifikáció szükséges.
Az Eurol Fultrasyn 75W-90 hajtóműolaj kiváló lehetőségeket kínál a felhasznált kenőanyagok számának csökkentésére. A legújabb adalék technológiával tervezték. A speciális adalékoknak köszönhetően kiváló védelmet nyújt a fém-fém érintkezési felületeken a legnehezebb működési körülmények során, csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, valamint megszünteti a váltási problémákat.

A termék teljes mértékben kompatibilis a szinkronizált sebességváltókkal, valamint könnyű váltást biztosít akár extrém kis hőmérsékleten is. Olyan speciális adalékot tartalmaz, amely optimális korrózióvédelmet és hosszú szinkrongyűrű élettartalmat biztosít.

API GL-4/5
API MT-1
MAN 342 type M3, MAN 341 Type E3, MAN 341 Type Z2
MB 235.8
ZF TE-ML 02B/05B/07A/12B/12/12N/16F/17B/19C/21B
DETROIT DIESEL DFS93K219.01
Arvin Meritor 076-N
Mack GO-J
IVECO
MIL-PRF-2105E
Volvo 97312
Scania STO 1:0
Renault (Note Technique B0032/2 Annex 3)
DAF
SAE J2360
Sűrűség 20°C-on                               0.8699 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     16.4 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       95.8 cSt
Viszkozitási Index                             197
Lobbanáspont                                   200 °C
Fagypont                                           -51 °C
EUROL FULTRAX 75W-140 LS motorolaj
EUROL FULTRAX LS 75W-140

Teljesen szintetikus “limited slip” (“korlátozott csúszású”) hajtóműolaj.
Az Eurol Fultrax 75W-140 LS egy teljesen szintetikus hajtóműolaj, amelyet kifejezetten nagy viszkozitású olajat igénylő, nagy terhelésnek, nagy nyomásnak és sokkterhelésnek ellenálló nagy teherbírású hajtóművekre fejlesztettek ki.

Az Eurol Fultrax 75W-140 LS ajánlott a hipoid váltóművekhez, a korszerű autókban használt limited slip rendszerekkel (“korlátozott csúszásgátló rendszerekkel”) szerelve vagy anélküli hajtóművekhez.

Az Eurol Fultrax 75W-140 LS számos más hajtásrendszerben is használható, ahol az OEM által előírt “korlátozott csúszásgátlójú” API GL-5 hajtóműolaj előírja.

Az Eurol Fultrax 75W-140 LS nagyon magas viszkozitási mutatóval rendelkezik, alacsony hőmérsékleten nagyon jó folyóssági tulajdonságokkal rendelkezik, és a legsúlyosabb munkakörülmények között is megtartja a termék tulajdonságait.

Az Eurol Fultrax 75W-140 LS a legmodernebb adaléktechnológián alapul, kombinálva a kiváló minőségű szintetikus alapolajjal. Ezért ez a kenőanyag jobb védelmet nyújt a termikus oxidáció ellen, és csökkenti a korróziót és a kopást. A speciális súrlódáscsökkentőkkel ez az olaj alkalmas a “korlátozott csúszás”  (limited slip -LS) alkalmazásokra mind a személygépkocsikban, mind pedig a haszongépjárművekben, a traktorokban és a földmunkagépekben. A kenés során a nemkívánatos zaj elkerülhető a kenőanyag használatával.

API GL-5

Ford WSS-M2C192-A

Scania STO 1:0

BMW 83 23 9 407 870

BMW 80 23 2 282 583

GM/Opel GM 12346140

Sűrűség 20°C-on                               0.881 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     27.5 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on     190 cSt
Lobbanáspont                                   200 °C
Fagypont                                           -36 °C
  • TERMÉKISMERTETŐ
  • BIZTONSÁGI ADATLAP MSDS

 

 

 

 

EUROL MTF 75W-85 FE GL5 motorolaj
Az Eurol® MTF 75W-85 FE GL-5 egy teljesen szintetikus üzemanyag-takarékos hajtóműolaj, amely
használható manuális sebességváltóknál és differenciálművekben egyaránt (ahol GL-5 az előírás)
Az Eurol® MTF 75W-85 FE GL-5 nagyon jól együttműködik a szinkronizált sebességváltóművekkel és
biztosítja a nagyon sima váltást még alacsony hőmérsékleten is.
Az Eurol® MTF 75W-85 FE GL-5 hajtóműolajat kiváló terhelhetőség jellemzi, ezáltal mérsékeli a
hirtelen csúcsterheléseket. A nagy terhelésből adódó viszkozitás-csökkenés jelentéktelen, így növeli
az olajcsere intervallumot (néhány esetben az ún. élettartam feltöltést is), valamint stabil viszkozitási
értéket biztosít.
Az Eurol® MTF 75W-85 FE GL-5 speciális súrlódás módosító adalékokat tartalmaz, amelyek
biztosítják az üzemanyag- takarékosságot és a mérsékelt hőfejlődést. Ezen felül ideális megoldás
önzáró differenciálművekhez.
Az Eurol® MTF 75W-85 FE GL-5 biztosítja a megfelelő kenést nagyon alacsony és nagyon magas
hőmérsékleten egyaránt. Emellett optimális védelmet biztosít a korrózióval, kopással, sűrűsödéssel és
lerakódásokkal szemben.
Az Eurol® MTF 75W-80 GL-5 kompatibilis a legtöbb elasztomerrel és tömítő anyagokkal, továbbá extrém terhelés mellett sem lép fel habképződés.
API GL-5

MB 235.7

ZF TE-ML 18

VW G 055 190 A2

VW G 052 190 A2

VW G 052 145 A1

Fiat

BMW

Alfa Romeo

LANCIA

Sűrűség 20°C-on                               0.87 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     12.1 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       81.5 cSt
Lobbanáspont                                   190 °C
Fagypont                                            -51 °C
EUROL HPX ZM 75W-80 GL4 motorolaj
A Eurol® HPX 75W-80 egy szintetikus, univerzális váltóolaj, amely alkalmazható kézi kapcsolású váltóművekben, csakúgy mint differenciálművekben (reatarderes, intarderes vagy azok nélküli), valamint minden API GL-4 előírás esetén.

A Eurol® HPX 75W-80 egy viszonylag vékony olaj, amely sima váltást biztosít alacsony hőmérsékleten. Szintetikus alkotóelemeinek köszönhetően a hőmérséklet-ingadozás hatására bekövetkező viszkozitás-csökkenés minimális. Ennek köszönhetően a jó kenőképesség és kopásgátló tulajdonság magas hőmérsékleten is garantált.

A Eurol® HPX 75W-80 egy üzemanyag-takarékos kenőanyag, amely teljesíti a szinkrongyűrűkre vonatkozó legújabb előírásokat, valamint sima váltást biztosít. Kiváló stabilitásának és kopásgátló tulajdonságának köszönhetően meghosszabbított csereintervallum esetén is használható (DAF váltó: 2 év vagy 300 000 km)

Speciálisan modern, manuális haszongépjármű-váltókhoz kifejlesztve, ahol magas üzemi hőmérséklet fordul elő, valamint ajánlott személyautók és haszongépjárművek feltöltéséhez és főjavításához.

MAN 341 Type Z4

API GL-4

MAN 341 Type E3

MB 235.4

ZF TE-ML 01L

ZF TE-ML 02L

ZF TE-ML 08

ZF TE-ML 13

ZF TE-ML 16K

Eaton Europe (300,000 km or 3 years)

IVECO

Volvo 97305

Renault (Note Technique B0032/2 Annex 3)

DAF

Volvo 97307

Sűrűség 20°C-on                               0.8696 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     9.3 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       53.7 cSt
Lobbanáspont                                   200 °C
Fagypont                                           -48 °C

 

 

 

 

EUROL TRANSYN 75W-90 motorolaj
Az Eurol® Transyn 75W-90 egy szintetikus, univerzális hajtómű/váltóolaj, amely alkalmazható váltó- és differenciálművekben, ahol API GL-3, GL-4 vagy GL-5 teljesítményszintet írtak elő.

Ennek köszönhetően nincs szükség többféle hajtóműolaj megvételére.

Használható a teljes erőátviteli rendszerhez. Speciális adalékokat tartalmaz, amelyek csökkentik az üzemanyag-fogyasztást és megszüntetik a váltási problémákat. Egyedi formulájának köszönhetően nem csak a kopást, hanem a korróziót és a habképződést is a minimumra csökkenti. Magas hőmérsékleten az olaj véd a termikus oxidációtól, valamint könnyű, sima váltást biztosít alacsony hőmérsékleten elindulásnál is.

Kiváló EP (nagy nyomás igénybevétel) tulajdonságokkal rendelkezik, így ellenáll a nagy terhelésnek és vibrációnak. A nagy terhelés miatt bekövetkező viszkozitás-csökkenés minimális, így a termék a meghosszabbított csereintervallum alatt is garantálja a megfelelő viszkozitást.

API MT-1

API GL 3/4/5

MIL-L-2105 B/C/D

ZF TE-ML 02B/05A/07A/08A/12E/16B/ 16C/16D/17B/19B/21A

Mack GO-J

MIL-PRF-2105E

Volvo 97310

Scania STO 1:0

DAF

MAN M 3343 Typ M

MAN 342 Type M2

MAN 341 Type Z2

MB 235.1

MB 235.0

Arvin Meritor 076-N

IVECO

Sűrűség 20°C-on                               0.8825 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     15 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       86.7 cSt

Viszkozitási Index                            183

Lobbanáspont                                 144 °C

EUROL MTF 75W GL-4 motorolaj
Eurol Eurol® MTF 75W GL-4: Szintetikus hajtóműolaj üzemanyag takarékos tulajdonságokkal

Az Eurol Eurol® MTF 75W GL-4 egy szintetikus hajtóműolaj, amely használható manuális sebességváltóknál, és differenciálműveknél egyaránt. Az Eurol® MTF 75W GL-4 nagyon jól együttműködik a szinkronizált sebességváltóművekkel és biztosítja a nagyon sima váltást még alacsony hőmérsékleten is. Az Eurol® MTF 75W GL-4 speciális súrlódás módosító adalékokat tartalmaz, amelyek biztosítják az üzemanyag-takarékosságot és a mérsékelt hőfejlődést. Az Eurol® MTF 75W GL-4 biztosítja a megfelelő kenést nagyon alacsony és nagyon magas hőmérsékleten egyaránt. . Emellett optimális védelmet biztosít a korrózióval, kopással, sűrűsödéssel és lerakódásokkal szemben. Az Eurol® MTF 75W GL-4 kompatibilis a legtöbb elasztomerrel és tömítő anyagokkal, továbbá extrém terhelésnél sem lép fel habképződés.

API GL-4

MIL-L-2105

VW TL 726 (G 052 726 A2/G 055 726 A2/G 060 726 A2/G 070 726 A2)

VW G 052 512 (A2)

VW G 052 178 A2

VW G 052 171 A1/A2

Sűrűség 20°C-on                               0.877 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     6.7 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       40.8 cSt

Viszkozitási Index                           221

Lobbanáspont                                 221 °C

Fagypont                                      -44 °C

EUROL TRANSFLUID STF motorolaj
Eurol Transfluid STF

Szintetikus hajtóműolaj, amelyet speciálisan a nehézkes váltókhoz, valamint automata váltókhoz fejlesztettek ki. Könnyű váltást biztosít minden környezeti hőmérsékleten, valamint véd a kopástól. A jó EP tulajdonságok mellett az olaj üzemanyag-takarékos tulajdonságokkal is rendelkezik. A Eurol Transfluid STF nincs hatással egyik általános tömítő/szigetelőanyagra sem. Alacsony dermedéspontjának és magas viszkozitási indexének köszönhetően széles hőmérsékleti tartományban alkalmazható.

A Eurol Transfluid STF korrózió- és habosodásgátló, valamint antioxidációs adalékokat tartalmaz. Kiváló oxidációs és hőtani stabilitásának köszönhetően megtartja kiváló tulajdonságait. A legtöbb esetben a váltózaj is jelentősen csökken, a váltás pedig könnyebb lesz. A termék NEM használható API GL-5 előírás esetén.

API GL-4

MIL-L-2105

Allison C-4

ATF LT 71141

BMW LT-2

GM Dexron IIIG

GM Dexron IID

MAN 339 Type Z1/V1 & Z2

MB 235.4/235.5/235.10

MB 236.1 – 236.11

Renault DPO autom. Transmission

Voith G607/G1363, Renk Doromat

VW G 052 162 A1/A2

ZF TE ML 03D/04D/05L/09/11A /11B /14B/17C

Caterpillar TO-2

Sűrűség 20°C-on                             0.8559 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     8.4 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       40.4 cSt

Viszkozitási Index                           202

Lobbanáspont                                 181 °C

 

 

 

 

EUROL HPG 75W-80 GL5 CP motorolaj
Az Eurol® HPG 75W-80 CP egy “vékony” olaj, amelyet kifejezetten Citroen, Peugeot, Renault kézi kapcsolású váltóművekhez fejlesztettek ki. A különleges adalékoknak köszönhetően kiváló védelmet nyújt a legnehezebb működési körülmények mellett is. Alacsony hőmérsékleten is kiváló folyóssági tulajdonságokkal rendelkezik, amely könnyebb váltást biztosít alacsony hőmérsékleten, valamint csökkenti az üzemanyag-fogyasztást.

Speciális adalékot tartalmaz, amely optimális korrózió-védelmet biztosít. Korrózió-, oxidáció- és habzásgátló adalékokat is tartalmaz. Ennek köszönhetően sima váltást garantál. Nem károsítja a tömítéseket. Meggátolja a lerakódás képződést.

API GL-5

MIL-L-2105D

ZF TE-ML 05A/07A/08A/12E/16B/16C/16D/17B/19B/21A

MAN 342 Type M2

PSA Peugeot Citroën B71 2330

Sűrűség 20°C-on                             0.8696 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     10.6 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       55.3 cSt

Viszkozitási Index                             185

Lobbanáspont                                 172 °C

Fagypont                                         -48 °C

EUROL HPG EP 85W-140 GL-5 motorolaj
Az Eurol® HPG Gear Oil 85W-140 egy speciális olaj “Limited Slip” adalékkal a hypoid hajtásokhoz és “Limited Slip” önzáró differenciálművekhez. Olyan speciális adalékokat tartalmaz, amely optimális védelmet biztosítanak nagy terhelés vagy sokkterhelés mellett, és ennek köszönhetően elkerülhető a kellemetlen zaj és a vibráció. Ezen felül a termék kiváló folyóssággal rendelkezik alacsony hőmérsékleten, amely megfelelő teljesítményt biztosít egész évben.

Adalék-összetétele optimális korrózió-védelmet biztosít. Kiváló folyóssággal rendelkezik alacsony hőmérsékleten, megfelelő teljesítmény biztosítva ezzel egész évben. Korrózió-, oxidáció- és habzásgátló adalékokat is tartalmaz. Nincs hatással a tömítésekre. A speciális súrlódáscsökkentőknek köszönhetően alkalmas “Limited Slip” differenciálművekhez, akár többtárcsás tengelykapcsolókhoz is személyautókban, haszongépjárművekben, traktorokban és fölmunkagépekben. Az irányváltoztatásnál bekövetkező zaj az olaj használatával elkerülhető.

A Eurol® HP Gear Oil LSD ajánlott hipoid hajtásokhoz, osztóművekhez, váltóművekhez, sebességváltó leágazó hajtóművében és differenciálművekben, ahol API GL-5 és/vagy MIL-L-2105-D az előírás.

API GL-5

MIL-L-2105 B/C/D

Sűrűség 20°C-on                             0.8984 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     25.8 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       360.4 cSt

Viszkozitási Index                             95

Lobbanáspont                                 201 °C

Fagypont                                         -12 °C

EUROL HPG 80W-90 GL-5 LSD motorolaj
Az Eurol® HPG Gear Oil 80W-90 egy speciális olaj “Limited Slip” adalékkal a hypoid hajtásokhoz és
“Limited Slip” önzáró differenciálművekhez. Olyan speciális adalékokat tartalmaz, amely optimális védelmet biztosítanak nagy terhelés vagy sokkterhelés mellett, és ennek köszönhetően elkerülhető a kellemetlen zaj és a vibráció. Ezen felül a termék kiváló folyóssággal rendelkezik alacsony hőmérsékleten, amely megfelelő teljesítményt biztosít egész évben.

Adalék-összetétele optimális korrózió-védelmet biztosít. Kiváló folyóssággal rendelkezik alacsony hőmérsékleten, megfelelő teljesítmény biztosítva ezzel egész évben. Korrózió-, oxidáció- és habzásgátló adalékokat is tartalmaz.

Nincs hatással a tömítésekre. A speciális súrlódáscsökkentőknek köszönhetően alkalmas “Limited Slip” differenciálművekhez, akár többtárcsás tengelykapcsolókhoz is személyautókban, haszongépjárművekben, traktorokban és földmunkagépekben. Az irányváltoztatásnál bekövetkező zaj az olaj használatával elkerülhető.

Az Eurol® HP Gear Oil LSD ajánlott hipoid hajtásokhoz, osztóművekhez, váltóművekhez, sebességváltó leágazó hajtóművéhez és differenciálművekhez, ahol API GL-5 és/vagy MIL-L-2105-D az előírás.

 

API GL-5

MIL-L-2105 B/C/D

ZF TE-ML 05C/12C/16E

Sűrűség 20°C-on                               0.8866 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     14.9 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       148.2 cSt

Viszkozitási Index                             100

Lobbanáspont                                   180 °C

Fagypont                                         -30 °C

EUROL HPG 85W-140 GL-5 LSD motorolaj
API GL-5

MIL-L-2105 B/C/D

ZF TE-ML 05C/12C/16E

Sűrűség 20°C-on                               0.8976 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     26.6 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       370.6 cSt

Viszkozitási Index                             96

Lobbanáspont                                   238 °C

Fagypont                                         -24 °C

 

 

 

 

EUROL MPG EP SAE 80W-90 GL4 motorolaj
Az Eurol® MPG Gearoil 80W-90 egy univerzális hajtómű/váltóolaj, amely alkalmazható váltó- és differenciálművekben, ahol API GL-4 teljesítményszintet írtak elő. Multi-Purpose Gearoil (MPG) paraffin alapú bázisolajból és EP adalékokból készült, foszfor/kén technológia alapján.
Korrózió-, oxidáció- és habzásgátló adalékokat is tartalmaz. Ennek köszönhetően sima váltást garantál. A SAE 80W-90 viszkozitási osztályú típusok kiváló folyóssággal rendelkeznek alacsony hőmérsékleten. Nem károsítja a tömítéseket. Meggátolja a lerakódás képződést.
API GL-4

MIL-L-2105

Sűrűség 20°C-on                               0.8831 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     14.1 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       138.4 cSt

Viszkozitási Index                             99

Lobbanáspont                                   232 °C

Fagypont                                         -30°C

EUROL ATF 7300 motorolaj
Az Eurol® ATF 7300 egy teljesen szintetikus automataváltó olaj, kifejezetten a Mercedes-Benz hétsebességes NAG2FE+ automata váltóihoz fejlesztve, 2010 júniusától kezdődően, amelyek alacsony viszkozitású ATF olajokat igényelnek. Az Eurol® ATF 7300-at magas minőségű szintetikus bázisolajból és a legkorszerűbb adalékokból állították elő. Ennek köszönhetően a termék garantálja a folyamatos, magas minőségű, kivételes váltási tulajdonságokat. Az Eurol® ATF 7300 jelentősen csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és széndioxid kibocsátást, nem csupán adalékainak, hanem alacsony viszkozitásának is köszönhetően. Az Eurol® ATF 7300 stabil és magas viszkozitási indexxel és alacsony dermedésponttal rendelkezik. A kenési tulajdonságai és súrlódási jellemzői a kényelmes váltás és az üzemanyag-fogyasztás csökkentése érdekében lettek kifejlesztve. Az Eurol® ATF 7300 kiválóan ellenáll az oxidációval, korrózióval és habképződéssel szemben, amely folyamatosan magas teljesítményt eredményez.
MB 236.15
Sűrűség 20°C-on                               0.8336 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     5 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       22.3 cSt

Viszkozitási Index                             161

Lobbanáspont                                   188 °C

Fagypont                                         -48°C

EUROL ATF 7100 motorolaj
Az Eurol® ATF 7100 egy teljesen szintetikus váltóolaj, amelyet kifejezetten Mercedes gépjárművek NAG2 automata váltóihoz fejlesztettek ki.

Az Eurol ATF 7100 magas minőségű, szintetikusan előállított bázisolajból és a legújabb adalékokból áll. Ennek köszönhetően folyamatosan garantálja az egyedi tulajdonságainak köszönhető magas minőségszintet. Az Eurol ATF 7100 alkalmazható automata váltók fel- és utántöltésére, ahol MB236.14, MB236.12 ÉS MB236.10 teljesítményszint ajánlott (kivéve a 4Matic rendszereknél). Az Eurol ATF 7100 stabil és magas viszkozitási index-szel és alacsony dermedésponttal rendelkezik. Kenési tulajdonságai és súrlódási jellemző kényelmes váltást és csökkentett üzemanyag-fogyasztást biztosítanak. Az Eurol ATF 7100 kiváló védelmet nyújt az oxidációval, korrózióval és habképződéssel szemben, amely a teljes élettartamra vonatkozóan stabil teljesítményt biztosít. Az Eurol ATF 7100 megoldást nyújthat olyan automata váltóknál, amely kevésbé könnyű váltási tulajdonságokkal rendelkezik.

MB 236.14
Sűrűség 20°C-on                               0.8386 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     6.1 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       30.1 cSt

Viszkozitási Index                             156

Lobbanáspont                                   203 °C

EUROL ATF 6100 motorolaj
Az Eurol® ATF 6100 egy teljesen szintetikus váltóolaj, amelyet kifejezetten GM gépjárművek automata váltóihoz fejlesztettek ki. Alkalmazható továbbá szervokormányoknál és néhány hidraulikus rendszernél, ahol alacsony hőmérsékleten jó folyékonyság szükséges. Az Eurol® ATF 6100 rendkívül alacsony dermedésponttal rendelkezik, amely garantálja a könnyű, sima váltást a hidegindításoknál. A termék nincs hatással a tömítésekre. Ajánlott azon automata váltók feltöltésére és olajcseréjére, ahol DEXTRON VI és/vagy DEXRON III az előírás. A DEXRON III-mal szemben, az Eurol®ATF 6100 nagyon magas és stabil viszkozitási indexxel rendelkezik, valamint megnövelt ellenálló képesség jellemzi a korrózióval és oxidációval szemben. Ezeknek a fejlesztéseknek köszönhetően a GM automata váltók olajcsere-intervalluma megduplázódott. Az Eurol® ATF 6100 megfelel a DEXRON VI előírásnak, amelyet kifejezetten az új Hydra-Matic hatsebességes GM váltók miatt vezettek be. Ez az olaj szükséges minden olyan GM automata váltóba, amely 2006-ban, illetve 2006 után készült.
GM Dexron VI

GM Dexron III

MB 236.41

BMW 83 22 0 397 114

Sűrűség 20°C-on                               0.8426 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     6.2 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       31.4 cSt

Viszkozitási Index                             152

Lobbanáspont                                   211 °C

Fagyáspont                                     -40 °C

EUROL ATF 4100 motorolaj
Az Eurol ATF 4100 egy szintetikus váltóolaj Chrysler automata váltókhoz kifejlesztve. Szintén megfelelő szervó rendszerekbe és hidraulikus rendszerekbe, ahol alacsony hőmérséklet mellet kiváló viszkozitás szükséges.
Alacsony dermedéspontjának köszönhetően könnyed váltást eredményez a hidegindításnál.

Speciális súrlódási tulajdonságainak köszönhetően csak a Chrysler és Jeep automata váltókban alkalmazható.

Eurol® ATF 4100 rendkívül alacsony dermedésponttal rendelkezik, amely könnyű váltást biztosít a hidegindításoknál. A tömítésekre a termék nincs hatással.

Eurol® ATF 4100 megfelel az ATF+4 (MS-9602) előírásoknak és kiváltja az ATF+ (MS-7176) előírást.
Eurol® ATF 4100 különösen ajánlott fel- és újratöltésre a Chrysler automata váltók javítása vagy átvizsgálása után, ahol ATF+3 és ATF+4 az előírás.

Mopar ATF +3 (MS 7176E)

Mopar ATF +4 (MS-9602)

Mopar ATF+ (MS 7176)

Mopar ATF+2 (MS 7176D)

MS-9602

Sűrűség 20°C-on                               0.847 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     7.5 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       33.2 cSt

Lobbanáspont                                 198 °C

Fagyáspont                                   -51 °C

 

 

 

 

EUROL ATF 1100 motorolaj
Eurol ATF 1100 egy szintetikus automata váltó olaj, amelyet kifejezetten az amerikai, japán és koreai automata sebességváltóművekhez fejlesztettek ki. A legtöbb európai automata váltóműhöz is megfelelő.
Az Eurol ATF 1100 könnyű váltást biztosít minden üzemhőmérsékleten, nem várt súrlódások nélkül. Alacsony dermedéspontjának és magas viszkozitási indexének köszönhetően a termék széles hőmérsékleti skálán alkalmazható.
A kiváló odixációs és hőtani stabilitásának köszönhetően az Eurol ATF 1100 megtartja kiváló tulajdonságait, ezért könnyedén teljesíti az előírt csereintervallumokat.
A szintetikus bázisolajok és a legkorszerűbb adalékok kombinációja könnyű váltást biztosít egész évben. A különleges súrlódáscsökkentőknek köszönhetően a termék ezen karakterisztikája hosszútávon sem változik.
Allison C-4 /TES 295 / TES 389

ATF 7045E, ATF 1375.4

ATF LT 71141

BMW LT-2

Dexron III H

Ford Mercon

Ford Mercon V

Ford WSS-M2C138-CJ

Ford WSS-M2C166-H

Ford WSS-M2C202-B

GM Dexron III

GM Dexron IID

Honda Z1 (except CVT)

Hyundai/Mitsubishi SP, SP-II, SP-III & Dia Queen J2

Idemitsu K7

Isuzu besco ATF-II,ATF-III

JASO M 315 1A

JATCO 3100 PL 085

JWS 3309/3314/3317

MAN 339 Type Z1/V1 & Z2

Mazda M-III

MB 236.1 – 236.11

Mopar ATF +3 (MS 7176E)

Mopar ATF +4 (MS-9602)

Nissan Matic D, J, K

Saab 93 165 146/147

Subaru KO410Y0700

Toyota /Lexus T, T-II, T-III, T-IV

Voith 55.6335.xx (G607)

Voith G607/G1363

Volvo 1161540

VW G 052 162 A1/A2

VW G 052 990

VW G 055 025 A

ZF TE ML 03D/04D/09X 11B /14B/17C

Caterpillar TO-2

Nissan Matic W

Mazda M-5

Volvo 97341

Sűrűség 20°C-on                               0.8449 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on     7.4 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on       35.5 cSt

Viszkozitási index                              181

Lobbanáspont                                   199 °C

Fagyáspont                                     -48 °C

 

 

 

 

EUROL CVT 1304 motorolaj
Eurol CVT 1304 egy teljesen szintetikus váltóolaj a modern fokozatmentes sebességváltók (CVT váltók) kenésére kifejlesztve.
Eurol CVT 1304 minden fémbetétben alkalmazható, ahol az alábbiakban felsorolt teljesítményszintet írják elő. A Eurol CVT 1206 nem ajánlott Honda és Ford CVT-30-hoz.
A Eurol CVT 1304 minden körülmény között megfelelő védelmet nyújt a CVT váltónak, továbbá megvéd a kopástól a fém-fém érintkezéseknél a betéteknél és hengereknél.
Eurol CVT 1304 megóvja a fém részeket a kopástól és a korróziótól, valamint a vibrációtól. A speciális adalékoknak köszönhetően a termék minősége tartós marad folyamatos terhelés mellett is.
A Eurol CVT 1304-et úgy állították össze, hogy megelőzze a levegő bejutását és a habképződést, garantálva ezzel a megfelelő kenést.
BMW 83 22 0 136 376

BMW 83 22 0 429 154

Chrysler CVTF+4

CVT EZL 799 A

DAIHATSU AMIX CVT FLUID DC

Daihatsu CVTF DFE

Daihatsu/Suzuki TC

DEX-CVT

Dia Queen CVTF J1

Dia Queen CVTF J4

Elf Matic CVT

EZL-799

Ford CVT23

Honda HCF-2

Honda HMMF

MB 236.20

Mopar CVTF +4

Nissan NS-3

Nissan NS-2

Nissan NS-1

Subaru Lineartronic CVTF

Suzuki CVT Green 1

Suzuki CVTF Green 2

Suzuki NS-2

Toyota CVT FE

Toyota CVT TC

VW G 052 180

VW G 052 516

Ford WSS-M2C928-A

Sűrűség 20°C-on                               0.8493 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on      7.2 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on        33.6 cSt

Viszkozitási index                              186

Lobbanáspont                                   170 °C

Fagyáspont                                       -36°C

 

 

 

 

EUROL DCF 1404 motorolaj
Az EUROL DCF 1404 kettős tengelykapcsolós sebességváltókhoz (DCT) fejlesztették a versenysportban.

Szintetikus hajtóműolaj, amelyet speciálisan a nehézkes váltókhoz, valamint automata váltókhoz fejlesztettek ki.

Könnyű váltást biztosít minden környezeti hőmrésékleten, valamint véd a kopástól. A jó EP tulajdonságok mellett az olaj üzemanyag-takarékos tulajdonságokkal is rendelkezik.

A Eurol® Transfluid STF nincs hatással egyik általános tömítő/szigetelőanyagra sem. Alacsony dermedésponjánakés magas viszkozitási indexének köszönhetően széles hőmérsékleti tartományban alkalmzaható.

 

BMW DCTF-1

Chrysler 68044345EA

Ferrari TF DCT-F3

FFL-2, FFL-3, FFL-4

Fiat 9.55550-MZ-6

Ford WSS-M2C936-A

MB 236.21

MB 236.25

Mitsubishi Diamond Queen SSTF-1

Nissan R35 Special

Porsche 000 043 206 56

Porsche 000 043 207 30

Porsche 043 207 29

PSA 9734 52

Renault BOT 450 EDC 6-Speed

Volvo BOT 341 #1161838

VW G 052 182

VW G 052 529

BMW MTF LT-5

VW G 052 513

Suzuki NS-2

Toyota CVT FE

Toyota CVT TC

VW G 052 180

VW G 052 516

Ford WSS-M2C928-A

Sűrűség 20°C-on                                0.8533 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on         7 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on         34.2 cSt

Viszkozitási index                                172

Lobbanáspont                                   143 °C

Fagyáspont                                       -39 °C

 

 

 

 

EUROL ATF III G motorolaj
Eurol ATF III G egy teljesen szintetikus automata váltóolaj, amelyet kifejezetten az új (2007 utáni) de akár a régebbi GM és Ford automata váltókhoz fejlesztettek ki. Szintén alkalmazható szervokormányokhoz, valamint néhány hidraulikus egységben és rotációs kompresszorokban, ahol alacsony hőmérsékleten is jó folyékonyság szükséges.Eurol ATF III G magas viszkozitási index-szel rendelkezik, valamint védelmet nyújt a korrózióval és habképződéssel szemben. Ezen felül jó kopásgátló tulajdonságokkal rendelkezik. Eurol ATF III G rendkívül alacsony dermedésponttal rendelkezik, amely biztosítja a könnyű, zökkenőmentes váltást a hidegindításoknál. A termék nincs hatással a tömítésekre.
A DEXRON III G specifikációja két újabb vizsgálattal eltér a DEXRON III F-től: Egy ” elektronikusan vezérelt kapacitás-tengelykapcsoló (ECCC) teszt” és egy “tengelykapcsoló kopás teszt”. Ezekkel a vizsgálatokkal a DEXRON III előírást a legkorszerűbb előírásokkal egészült ki. Ennek következtében Eurol ATF III súrlódási jellemzői eleget tesznek a legkorszerűbb elvárásoknak, széles hőmérsékleti skálán.

 

Allison C-4

Ford Mercon

GM Dexron IIIG

MAN Typ Z1/V1

MB 236.1

Voith 55.6335

ZF TE-ML 02F/03D/09/11B/17C

ZF TE-ML 04D/14A

Caterpillar TO-2

MAN 339 Type V2

MAN 339 Z-2

Volvo 97341

Sűrűség 20°C-on                                   0.8589 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on         7.4 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on           37.3 cSt

Viszkozitási index                                 169

Lobbanáspont                                       196 °C

Fagyáspont                                           -48 °C

EUROL ATF II D motorolaj
Eurol® ATF II D  egy automata váltóolaj a legtöbb személygépjárműhöz, villás targoncához és buszhoz, amelyeket jellemzően Európában, Amerikában vagy Japánban gyártottak. Alkalmazható továbbá bizonyos szervokormányoknál, hidraulikus forgatónyomaték-átalakítóknál, sebességváltóműveknél, folyadékkapcsolóknál és egyszerűbb hidraulikus egységeknél.

Nagyon magas viszkozitási index-szel rendelkezik, továbbá ellenáll a korróziónak és habképződésnek. Ezen felül jó antioxidációs és kopásgátló tulajdonságokkal rendelkezik. A speciális kopáscsökkentőknek köszönhetően könnyű, akadálymentes váltást biztosít hosszú, folyamatos üzemidőt követően is. Rendkívül alacsony dermedésponttal rendelkezik, amely megkönnyíti a váltást a hidegindításoknál. Magas hőmérsékleten is megtartja kenőképességét, minőségi romlás nélkül.

Eurol® ATF II D minden tömítéstípussal kompatibilis, továbbá véd a szennyeződésektől, lerakódásoktól.

Az Eurol® ATF II D nem alkalmazható azoknál az automata váltóknál, ahol Ford M2C33 F/G előírás ajánlott.

Allison C-4

Dexron IID

Ford WSS-M2C166-H

MAN Typ Z1/V1

MB 236.1

MB 236.5

MB 236.6

MB 236.7

MB 236.9

Mercon

Renk Doromat

Voith 55.6335.xx (G607)

ZF TE-ML 04D

ZF TE-ML 09X

ZF TE-ML 11A

ZF TE-ML 14A

Sűrűség 20°C-on                                   0.8662 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on         7.4 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on           36.1 cSt

Viszkozitási index                                 177

Lobbanáspont                                       182 °C

Fagyáspont                                           – 46 °C