Az Eurol Fultrasyn 75W-90 hajtóműolaj kiváló lehetőségeket kínál a felhasznált kenőanyagok számának csökkentésére. A legújabb adalék technológiával tervezték. A speciális adalékoknak köszönhetően kiváló védelmet nyújt a fém-fém érintkezési felületeken a legnehezebb működési körülmények során, csökkenti az üzemanyag-fogyasztást, valamint megszünteti a váltási problémákat.
A termék teljes mértékben kompatibilis a szinkronizált sebességváltókkal, valamint könnyű váltást biztosít akár extrém kis hőmérsékleten is. Olyan speciális adalékot tartalmaz, amely optimális korrózióvédelmet és hosszú szinkrongyűrű élettartalmat biztosít.
API MT-1
MAN 342 type M3, MAN 341 Type E3, MAN 341 Type Z2
MB 235.8
ZF TE-ML 02B/05B/07A/12B/12/12N/16F/17B/19C/21B
DETROIT DIESEL DFS93K219.01
Arvin Meritor 076-N
Mack GO-J
IVECO
MIL-PRF-2105E
Volvo 97312
Scania STO 1:0
Renault (Note Technique B0032/2 Annex 3)
DAF
SAE J2360
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 16.4 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 95.8 cSt
Viszkozitási Index 197
Lobbanáspont 200 °C
Fagypont -51 °C
Teljesen szintetikus “limited slip” (“korlátozott csúszású”) hajtóműolaj.
Az Eurol Fultrax 75W-140 LS egy teljesen szintetikus hajtóműolaj, amelyet kifejezetten nagy viszkozitású olajat igénylő, nagy terhelésnek, nagy nyomásnak és sokkterhelésnek ellenálló nagy teherbírású hajtóművekre fejlesztettek ki.
Az Eurol Fultrax 75W-140 LS ajánlott a hipoid váltóművekhez, a korszerű autókban használt limited slip rendszerekkel (“korlátozott csúszásgátló rendszerekkel”) szerelve vagy anélküli hajtóművekhez.
Az Eurol Fultrax 75W-140 LS számos más hajtásrendszerben is használható, ahol az OEM által előírt “korlátozott csúszásgátlójú” API GL-5 hajtóműolaj előírja.
Az Eurol Fultrax 75W-140 LS nagyon magas viszkozitási mutatóval rendelkezik, alacsony hőmérsékleten nagyon jó folyóssági tulajdonságokkal rendelkezik, és a legsúlyosabb munkakörülmények között is megtartja a termék tulajdonságait.
Az Eurol Fultrax 75W-140 LS a legmodernebb adaléktechnológián alapul, kombinálva a kiváló minőségű szintetikus alapolajjal. Ezért ez a kenőanyag jobb védelmet nyújt a termikus oxidáció ellen, és csökkenti a korróziót és a kopást. A speciális súrlódáscsökkentőkkel ez az olaj alkalmas a “korlátozott csúszás” (limited slip -LS) alkalmazásokra mind a személygépkocsikban, mind pedig a haszongépjárművekben, a traktorokban és a földmunkagépekben. A kenés során a nemkívánatos zaj elkerülhető a kenőanyag használatával.
Ford WSS-M2C192-A
Scania STO 1:0
BMW 83 23 9 407 870
BMW 80 23 2 282 583
GM/Opel GM 12346140
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 27.5 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 190 cSt
Lobbanáspont 200 °C
Fagypont -36 °C
- TERMÉKISMERTETŐ
- BIZTONSÁGI ADATLAP MSDS
használható manuális sebességváltóknál és differenciálművekben egyaránt (ahol GL-5 az előírás)
Az Eurol® MTF 75W-85 FE GL-5 nagyon jól együttműködik a szinkronizált sebességváltóművekkel és
biztosítja a nagyon sima váltást még alacsony hőmérsékleten is.
Az Eurol® MTF 75W-85 FE GL-5 hajtóműolajat kiváló terhelhetőség jellemzi, ezáltal mérsékeli a
hirtelen csúcsterheléseket. A nagy terhelésből adódó viszkozitás-csökkenés jelentéktelen, így növeli
az olajcsere intervallumot (néhány esetben az ún. élettartam feltöltést is), valamint stabil viszkozitási
értéket biztosít.
Az Eurol® MTF 75W-85 FE GL-5 speciális súrlódás módosító adalékokat tartalmaz, amelyek
biztosítják az üzemanyag- takarékosságot és a mérsékelt hőfejlődést. Ezen felül ideális megoldás
önzáró differenciálművekhez.
Az Eurol® MTF 75W-85 FE GL-5 biztosítja a megfelelő kenést nagyon alacsony és nagyon magas
hőmérsékleten egyaránt. Emellett optimális védelmet biztosít a korrózióval, kopással, sűrűsödéssel és
lerakódásokkal szemben.
Az Eurol® MTF 75W-80 GL-5 kompatibilis a legtöbb elasztomerrel és tömítő anyagokkal, továbbá extrém terhelés mellett sem lép fel habképződés.
MB 235.7
ZF TE-ML 18
VW G 055 190 A2
VW G 052 190 A2
VW G 052 145 A1
Fiat
BMW
Alfa Romeo
LANCIA
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 12.1 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 81.5 cSt
Lobbanáspont 190 °C
Fagypont -51 °C
A Eurol® HPX 75W-80 egy viszonylag vékony olaj, amely sima váltást biztosít alacsony hőmérsékleten. Szintetikus alkotóelemeinek köszönhetően a hőmérséklet-ingadozás hatására bekövetkező viszkozitás-csökkenés minimális. Ennek köszönhetően a jó kenőképesség és kopásgátló tulajdonság magas hőmérsékleten is garantált.
A Eurol® HPX 75W-80 egy üzemanyag-takarékos kenőanyag, amely teljesíti a szinkrongyűrűkre vonatkozó legújabb előírásokat, valamint sima váltást biztosít. Kiváló stabilitásának és kopásgátló tulajdonságának köszönhetően meghosszabbított csereintervallum esetén is használható (DAF váltó: 2 év vagy 300 000 km)
Speciálisan modern, manuális haszongépjármű-váltókhoz kifejlesztve, ahol magas üzemi hőmérséklet fordul elő, valamint ajánlott személyautók és haszongépjárművek feltöltéséhez és főjavításához.
API GL-4
MAN 341 Type E3
MB 235.4
ZF TE-ML 01L
ZF TE-ML 02L
ZF TE-ML 08
ZF TE-ML 13
ZF TE-ML 16K
Eaton Europe (300,000 km or 3 years)
IVECO
Volvo 97305
Renault (Note Technique B0032/2 Annex 3)
DAF
Volvo 97307
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 9.3 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 53.7 cSt
Lobbanáspont 200 °C
Fagypont -48 °C
Ennek köszönhetően nincs szükség többféle hajtóműolaj megvételére.
Használható a teljes erőátviteli rendszerhez. Speciális adalékokat tartalmaz, amelyek csökkentik az üzemanyag-fogyasztást és megszüntetik a váltási problémákat. Egyedi formulájának köszönhetően nem csak a kopást, hanem a korróziót és a habképződést is a minimumra csökkenti. Magas hőmérsékleten az olaj véd a termikus oxidációtól, valamint könnyű, sima váltást biztosít alacsony hőmérsékleten elindulásnál is.
Kiváló EP (nagy nyomás igénybevétel) tulajdonságokkal rendelkezik, így ellenáll a nagy terhelésnek és vibrációnak. A nagy terhelés miatt bekövetkező viszkozitás-csökkenés minimális, így a termék a meghosszabbított csereintervallum alatt is garantálja a megfelelő viszkozitást.
API GL 3/4/5
MIL-L-2105 B/C/D
ZF TE-ML 02B/05A/07A/08A/12E/16B/ 16C/16D/17B/19B/21A
Mack GO-J
MIL-PRF-2105E
Volvo 97310
Scania STO 1:0
DAF
MAN M 3343 Typ M
MAN 342 Type M2
MAN 341 Type Z2
MB 235.1
MB 235.0
Arvin Meritor 076-N
IVECO
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 15 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 86.7 cSt
Viszkozitási Index 183
Lobbanáspont 144 °C
Az Eurol Eurol® MTF 75W GL-4 egy szintetikus hajtóműolaj, amely használható manuális sebességváltóknál, és differenciálműveknél egyaránt. Az Eurol® MTF 75W GL-4 nagyon jól együttműködik a szinkronizált sebességváltóművekkel és biztosítja a nagyon sima váltást még alacsony hőmérsékleten is. Az Eurol® MTF 75W GL-4 speciális súrlódás módosító adalékokat tartalmaz, amelyek biztosítják az üzemanyag-takarékosságot és a mérsékelt hőfejlődést. Az Eurol® MTF 75W GL-4 biztosítja a megfelelő kenést nagyon alacsony és nagyon magas hőmérsékleten egyaránt. . Emellett optimális védelmet biztosít a korrózióval, kopással, sűrűsödéssel és lerakódásokkal szemben. Az Eurol® MTF 75W GL-4 kompatibilis a legtöbb elasztomerrel és tömítő anyagokkal, továbbá extrém terhelésnél sem lép fel habképződés.
MIL-L-2105
VW TL 726 (G 052 726 A2/G 055 726 A2/G 060 726 A2/G 070 726 A2)
VW G 052 512 (A2)
VW G 052 178 A2
VW G 052 171 A1/A2
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 6.7 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 40.8 cSt
Viszkozitási Index 221
Lobbanáspont 221 °C
Fagypont -44 °C
Szintetikus hajtóműolaj, amelyet speciálisan a nehézkes váltókhoz, valamint automata váltókhoz fejlesztettek ki. Könnyű váltást biztosít minden környezeti hőmérsékleten, valamint véd a kopástól. A jó EP tulajdonságok mellett az olaj üzemanyag-takarékos tulajdonságokkal is rendelkezik. A Eurol Transfluid STF nincs hatással egyik általános tömítő/szigetelőanyagra sem. Alacsony dermedéspontjának és magas viszkozitási indexének köszönhetően széles hőmérsékleti tartományban alkalmazható.
A Eurol Transfluid STF korrózió- és habosodásgátló, valamint antioxidációs adalékokat tartalmaz. Kiváló oxidációs és hőtani stabilitásának köszönhetően megtartja kiváló tulajdonságait. A legtöbb esetben a váltózaj is jelentősen csökken, a váltás pedig könnyebb lesz. A termék NEM használható API GL-5 előírás esetén.
MIL-L-2105
Allison C-4
ATF LT 71141
BMW LT-2
GM Dexron IIIG
GM Dexron IID
MAN 339 Type Z1/V1 & Z2
MB 235.4/235.5/235.10
MB 236.1 – 236.11
Renault DPO autom. Transmission
Voith G607/G1363, Renk Doromat
VW G 052 162 A1/A2
ZF TE ML 03D/04D/05L/09/11A /11B /14B/17C
Caterpillar TO-2
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 8.4 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 40.4 cSt
Viszkozitási Index 202
Lobbanáspont 181 °C
Speciális adalékot tartalmaz, amely optimális korrózió-védelmet biztosít. Korrózió-, oxidáció- és habzásgátló adalékokat is tartalmaz. Ennek köszönhetően sima váltást garantál. Nem károsítja a tömítéseket. Meggátolja a lerakódás képződést.
MIL-L-2105D
ZF TE-ML 05A/07A/08A/12E/16B/16C/16D/17B/19B/21A
MAN 342 Type M2
PSA Peugeot Citroën B71 2330
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 10.6 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 55.3 cSt
Viszkozitási Index 185
Lobbanáspont 172 °C
Fagypont -48 °C
Adalék-összetétele optimális korrózió-védelmet biztosít. Kiváló folyóssággal rendelkezik alacsony hőmérsékleten, megfelelő teljesítmény biztosítva ezzel egész évben. Korrózió-, oxidáció- és habzásgátló adalékokat is tartalmaz. Nincs hatással a tömítésekre. A speciális súrlódáscsökkentőknek köszönhetően alkalmas “Limited Slip” differenciálművekhez, akár többtárcsás tengelykapcsolókhoz is személyautókban, haszongépjárművekben, traktorokban és fölmunkagépekben. Az irányváltoztatásnál bekövetkező zaj az olaj használatával elkerülhető.
A Eurol® HP Gear Oil LSD ajánlott hipoid hajtásokhoz, osztóművekhez, váltóművekhez, sebességváltó leágazó hajtóművében és differenciálművekben, ahol API GL-5 és/vagy MIL-L-2105-D az előírás.
MIL-L-2105 B/C/D
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 25.8 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 360.4 cSt
Viszkozitási Index 95
Lobbanáspont 201 °C
Fagypont -12 °C
“Limited Slip” önzáró differenciálművekhez. Olyan speciális adalékokat tartalmaz, amely optimális védelmet biztosítanak nagy terhelés vagy sokkterhelés mellett, és ennek köszönhetően elkerülhető a kellemetlen zaj és a vibráció. Ezen felül a termék kiváló folyóssággal rendelkezik alacsony hőmérsékleten, amely megfelelő teljesítményt biztosít egész évben.
Adalék-összetétele optimális korrózió-védelmet biztosít. Kiváló folyóssággal rendelkezik alacsony hőmérsékleten, megfelelő teljesítmény biztosítva ezzel egész évben. Korrózió-, oxidáció- és habzásgátló adalékokat is tartalmaz.
Nincs hatással a tömítésekre. A speciális súrlódáscsökkentőknek köszönhetően alkalmas “Limited Slip” differenciálművekhez, akár többtárcsás tengelykapcsolókhoz is személyautókban, haszongépjárművekben, traktorokban és földmunkagépekben. Az irányváltoztatásnál bekövetkező zaj az olaj használatával elkerülhető.
Az Eurol® HP Gear Oil LSD ajánlott hipoid hajtásokhoz, osztóművekhez, váltóművekhez, sebességváltó leágazó hajtóművéhez és differenciálművekhez, ahol API GL-5 és/vagy MIL-L-2105-D az előírás.
MIL-L-2105 B/C/D
ZF TE-ML 05C/12C/16E
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 14.9 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 148.2 cSt
Viszkozitási Index 100
Lobbanáspont 180 °C
Fagypont -30 °C
MIL-L-2105 B/C/D
ZF TE-ML 05C/12C/16E
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 26.6 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 370.6 cSt
Viszkozitási Index 96
Lobbanáspont 238 °C
Fagypont -24 °C
Korrózió-, oxidáció- és habzásgátló adalékokat is tartalmaz. Ennek köszönhetően sima váltást garantál. A SAE 80W-90 viszkozitási osztályú típusok kiváló folyóssággal rendelkeznek alacsony hőmérsékleten. Nem károsítja a tömítéseket. Meggátolja a lerakódás képződést.
MIL-L-2105
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 14.1 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 138.4 cSt
Viszkozitási Index 99
Lobbanáspont 232 °C
Fagypont -30°C
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 5 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 22.3 cSt
Viszkozitási Index 161
Lobbanáspont 188 °C
Fagypont -48°C
Az Eurol ATF 7100 magas minőségű, szintetikusan előállított bázisolajból és a legújabb adalékokból áll. Ennek köszönhetően folyamatosan garantálja az egyedi tulajdonságainak köszönhető magas minőségszintet. Az Eurol ATF 7100 alkalmazható automata váltók fel- és utántöltésére, ahol MB236.14, MB236.12 ÉS MB236.10 teljesítményszint ajánlott (kivéve a 4Matic rendszereknél). Az Eurol ATF 7100 stabil és magas viszkozitási index-szel és alacsony dermedésponttal rendelkezik. Kenési tulajdonságai és súrlódási jellemző kényelmes váltást és csökkentett üzemanyag-fogyasztást biztosítanak. Az Eurol ATF 7100 kiváló védelmet nyújt az oxidációval, korrózióval és habképződéssel szemben, amely a teljes élettartamra vonatkozóan stabil teljesítményt biztosít. Az Eurol ATF 7100 megoldást nyújthat olyan automata váltóknál, amely kevésbé könnyű váltási tulajdonságokkal rendelkezik.
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 6.1 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 30.1 cSt
Viszkozitási Index 156
Lobbanáspont 203 °C
GM Dexron III
MB 236.41
BMW 83 22 0 397 114
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 6.2 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 31.4 cSt
Viszkozitási Index 152
Lobbanáspont 211 °C
Fagyáspont -40 °C
Alacsony dermedéspontjának köszönhetően könnyed váltást eredményez a hidegindításnál.
Speciális súrlódási tulajdonságainak köszönhetően csak a Chrysler és Jeep automata váltókban alkalmazható.
Eurol® ATF 4100 rendkívül alacsony dermedésponttal rendelkezik, amely könnyű váltást biztosít a hidegindításoknál. A tömítésekre a termék nincs hatással.
Eurol® ATF 4100 megfelel az ATF+4 (MS-9602) előírásoknak és kiváltja az ATF+ (MS-7176) előírást.
Eurol® ATF 4100 különösen ajánlott fel- és újratöltésre a Chrysler automata váltók javítása vagy átvizsgálása után, ahol ATF+3 és ATF+4 az előírás.
Mopar ATF +4 (MS-9602)
Mopar ATF+ (MS 7176)
Mopar ATF+2 (MS 7176D)
MS-9602
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 7.5 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 33.2 cSt
Lobbanáspont 198 °C
Fagyáspont -51 °C
Az Eurol ATF 1100 könnyű váltást biztosít minden üzemhőmérsékleten, nem várt súrlódások nélkül. Alacsony dermedéspontjának és magas viszkozitási indexének köszönhetően a termék széles hőmérsékleti skálán alkalmazható.
A kiváló odixációs és hőtani stabilitásának köszönhetően az Eurol ATF 1100 megtartja kiváló tulajdonságait, ezért könnyedén teljesíti az előírt csereintervallumokat.
A szintetikus bázisolajok és a legkorszerűbb adalékok kombinációja könnyű váltást biztosít egész évben. A különleges súrlódáscsökkentőknek köszönhetően a termék ezen karakterisztikája hosszútávon sem változik.
ATF 7045E, ATF 1375.4
ATF LT 71141
BMW LT-2
Dexron III H
Ford Mercon
Ford Mercon V
Ford WSS-M2C138-CJ
Ford WSS-M2C166-H
Ford WSS-M2C202-B
GM Dexron III
GM Dexron IID
Honda Z1 (except CVT)
Hyundai/Mitsubishi SP, SP-II, SP-III & Dia Queen J2
Idemitsu K7
Isuzu besco ATF-II,ATF-III
JASO M 315 1A
JATCO 3100 PL 085
JWS 3309/3314/3317
MAN 339 Type Z1/V1 & Z2
Mazda M-III
MB 236.1 – 236.11
Mopar ATF +3 (MS 7176E)
Mopar ATF +4 (MS-9602)
Nissan Matic D, J, K
Saab 93 165 146/147
Subaru KO410Y0700
Toyota /Lexus T, T-II, T-III, T-IV
Voith 55.6335.xx (G607)
Voith G607/G1363
Volvo 1161540
VW G 052 162 A1/A2
VW G 052 990
VW G 055 025 A
ZF TE ML 03D/04D/09X 11B /14B/17C
Caterpillar TO-2
Nissan Matic W
Mazda M-5
Volvo 97341
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 7.4 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 35.5 cSt
Viszkozitási index 181
Lobbanáspont 199 °C
Fagyáspont -48 °C
Eurol CVT 1304 minden fémbetétben alkalmazható, ahol az alábbiakban felsorolt teljesítményszintet írják elő. A Eurol CVT 1206 nem ajánlott Honda és Ford CVT-30-hoz.
A Eurol CVT 1304 minden körülmény között megfelelő védelmet nyújt a CVT váltónak, továbbá megvéd a kopástól a fém-fém érintkezéseknél a betéteknél és hengereknél.
Eurol CVT 1304 megóvja a fém részeket a kopástól és a korróziótól, valamint a vibrációtól. A speciális adalékoknak köszönhetően a termék minősége tartós marad folyamatos terhelés mellett is.
A Eurol CVT 1304-et úgy állították össze, hogy megelőzze a levegő bejutását és a habképződést, garantálva ezzel a megfelelő kenést.
BMW 83 22 0 429 154
Chrysler CVTF+4
CVT EZL 799 A
DAIHATSU AMIX CVT FLUID DC
Daihatsu CVTF DFE
Daihatsu/Suzuki TC
DEX-CVT
Dia Queen CVTF J1
Dia Queen CVTF J4
Elf Matic CVT
EZL-799
Ford CVT23
Honda HCF-2
Honda HMMF
MB 236.20
Mopar CVTF +4
Nissan NS-3
Nissan NS-2
Nissan NS-1
Subaru Lineartronic CVTF
Suzuki CVT Green 1
Suzuki CVTF Green 2
Suzuki NS-2
Toyota CVT FE
Toyota CVT TC
VW G 052 180
VW G 052 516
Ford WSS-M2C928-A
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 7.2 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 33.6 cSt
Viszkozitási index 186
Lobbanáspont 170 °C
Fagyáspont -36°C
Szintetikus hajtóműolaj, amelyet speciálisan a nehézkes váltókhoz, valamint automata váltókhoz fejlesztettek ki.
Könnyű váltást biztosít minden környezeti hőmrésékleten, valamint véd a kopástól. A jó EP tulajdonságok mellett az olaj üzemanyag-takarékos tulajdonságokkal is rendelkezik.
A Eurol® Transfluid STF nincs hatással egyik általános tömítő/szigetelőanyagra sem. Alacsony dermedésponjánakés magas viszkozitási indexének köszönhetően széles hőmérsékleti tartományban alkalmzaható.
Chrysler 68044345EA
Ferrari TF DCT-F3
FFL-2, FFL-3, FFL-4
Fiat 9.55550-MZ-6
Ford WSS-M2C936-A
MB 236.21
MB 236.25
Mitsubishi Diamond Queen SSTF-1
Nissan R35 Special
Porsche 000 043 206 56
Porsche 000 043 207 30
Porsche 043 207 29
PSA 9734 52
Renault BOT 450 EDC 6-Speed
Volvo BOT 341 #1161838
VW G 052 182
VW G 052 529
BMW MTF LT-5
VW G 052 513
Suzuki NS-2
Toyota CVT FE
Toyota CVT TC
VW G 052 180
VW G 052 516
Ford WSS-M2C928-A
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 7 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 34.2 cSt
Viszkozitási index 172
Lobbanáspont 143 °C
Fagyáspont -39 °C
A DEXRON III G specifikációja két újabb vizsgálattal eltér a DEXRON III F-től: Egy ” elektronikusan vezérelt kapacitás-tengelykapcsoló (ECCC) teszt” és egy “tengelykapcsoló kopás teszt”. Ezekkel a vizsgálatokkal a DEXRON III előírást a legkorszerűbb előírásokkal egészült ki. Ennek következtében Eurol ATF III súrlódási jellemzői eleget tesznek a legkorszerűbb elvárásoknak, széles hőmérsékleti skálán.
Ford Mercon
GM Dexron IIIG
MAN Typ Z1/V1
MB 236.1
Voith 55.6335
ZF TE-ML 02F/03D/09/11B/17C
ZF TE-ML 04D/14A
Caterpillar TO-2
MAN 339 Type V2
MAN 339 Z-2
Volvo 97341
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 7.4 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 37.3 cSt
Viszkozitási index 169
Lobbanáspont 196 °C
Fagyáspont -48 °C
Nagyon magas viszkozitási index-szel rendelkezik, továbbá ellenáll a korróziónak és habképződésnek. Ezen felül jó antioxidációs és kopásgátló tulajdonságokkal rendelkezik. A speciális kopáscsökkentőknek köszönhetően könnyű, akadálymentes váltást biztosít hosszú, folyamatos üzemidőt követően is. Rendkívül alacsony dermedésponttal rendelkezik, amely megkönnyíti a váltást a hidegindításoknál. Magas hőmérsékleten is megtartja kenőképességét, minőségi romlás nélkül.
Eurol® ATF II D minden tömítéstípussal kompatibilis, továbbá véd a szennyeződésektől, lerakódásoktól.
Az Eurol® ATF II D nem alkalmazható azoknál az automata váltóknál, ahol Ford M2C33 F/G előírás ajánlott.
Dexron IID
Ford WSS-M2C166-H
MAN Typ Z1/V1
MB 236.1
MB 236.5
MB 236.6
MB 236.7
MB 236.9
Mercon
Renk Doromat
Voith 55.6335.xx (G607)
ZF TE-ML 04D
ZF TE-ML 09X
ZF TE-ML 11A
ZF TE-ML 14A
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 7.4 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 36.1 cSt
Viszkozitási index 177
Lobbanáspont 182 °C
Fagyáspont – 46 °C