EUROL GEO-MAX FE 5W-30 motorolaj
Az Eurol Geo‐Max FE 5W‐30 sokoldalúan felhasználható a megnövelt extra hosszú olajcsere intervallumokhoz, korszerű buszokban és haszonjárművekben, mivel rendkívül széles körű gépgyártói szabványokkal rendelkezik. Felhasználható EGR szabályzással, SCR rendszerrel, dízel részecskeszűrővel (DPF) és/vagy dízel oxidációs katalizátorral (DOC) szerelt motorokban és részecskeszűrő nélküli haszongépjárművekben is.
Kimondottan extra üzemanyag‐takarékos kenőanyag, az adalék rendszerének köszönhetően mind az olaj, mind pedig a motor egyedülállóan tiszta marad. Alacsony és ultra alacsony kéntartalmú üzemanyaggal működő haszongépjármű motorokba ajánlott. Használatával az EURO IV, V és VI motorokban az emissziós értékek csökkennek.
SCANIA LOW ASH motorgyártói jóváhagyással; SCANIA LDF-4
MB 228.51 / MB 228.31
MAN M 3677 / MAN M 3477 / MAN M 3271-1 / MAN M 3575
VOLVO VDS-4
RENAULT RLD-3 / RENAULT RLD-2
CATERPILLAR ECF-3; CES 20081
MTU type 3.1 / MTU type 2.1
DDC PGOS 93K218; MACK EO-O PP
DEUTZ DQC IV-10-LA
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 12.1 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 73.5 cSt
Viszkozitási Index 169
Szulfáthamu tartalom 1 súly%
Lobbanáspont 200 °C
EUROL GEO-MAX 10W-40 motorolaj
Az Eurol Geo‐Max 10W‐40 sokoldalúan felhasználható a megnövelt extra hosszú olajcsere intervallumokhoz, korszerű buszokban és haszonjárművekben, mivel rendkívül széles körű gépgyártói szabványokkal rendelkezik. Felhasználható EGR szabályzással, SCR rendszerrel, dízel részecskeszűrővel (DPF) és/vagy dízel oxidációs katalizátorral (DOC) szerelt motorokban és részecskeszűrő nélküli haszongépjárművekben is.
Üzemanyag‐takarékos kenőanyag, az adalék rendszerének köszönhetően mind az olaj, mind pedig a motor egyedülállóan tiszta marad, használatával az EURO IV, V és VI motorokban az emissziós értékek csökkennek. Felhasználható idősebb haszonjárművekben is EURO III motoroknál, ahol az ACEA E4, Mercedes 228.5, DAF HP‐2 és MAN 3277 az előírt szabvány, továbbá a Renault RXD előírásnál azon országokban, ahol a gázolaj kéntartalma alacsony.
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 14.3 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 94.7 cSt
Viszkozitási Index 156
Szulfáthamu tartalom 0.99 súly%
Lobbanáspont 205 °C
Dermedéspont -39 °C
EUROL MARATHOL 10W-40 motorolaj
használatával a motorokban az emissziós értékek csökkennek. Az Eurol Marathol 10W‐40 úgynevezett ‘long drain’ olaj, így felhasználható a megnövelt extra hosszú olajcsere intervallumokhoz, amennyiben a gyártói előírások ezt megengedik.
MB-Approval 228.51 motorgyártói jóváhagyással; és MB 226.9
MAN M 3477 motorgyártói jóváhagyással
MAN M 3271-1 motorgyártói jóváhagyással
Volvo VDS-3 motorgyártói jóváhagyással
Renault RLD-2; Renault RXD; Renault RGD; Mack EO-N
CES 20076; CES 20077; Deutz DQC III-10 LA; Deutz DQC TTCD; MTU type 3.1
DAF; JASO DH-2; Régebbi, Euro-3 motorokhoz is használható, ahol az ACEA E4,
a MB 228.5, MAN 3277, és a DAF HP-2 az előírás.
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 14.5 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 96.8 cSt
Viszkozitási Index 155
Szulfáthamu tartalom 0.99 súly%
Lobbanáspont 233 °C
Dermedéspont -42 °C
EUROL ENDURANCE LD 10W-40 motorolaj
Az Endurance LD 10W-40 rendelkezik a Scania LDF-2 motorgyártói jóváhagyással.
SCANIA LDF-2 motorgyártói jóváhagyással;
MAN M 3277
MB 228.5
VOLVO VDS-3; VOLVO VDS-2
RENAULT RLD-2 és RENAULT RXD
CES 20077 és CES 20078
Deutz DQC III-10
MTU type 3
Mack EO-N és Mack EO-M Plus
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 15 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 102.4 cSt
Viszkozitási Index 153
Szulfáthamu tartalom 1.6 súly%
Lobbanáspont 205 °C
Dermedéspont -33 °C
EUROL GLOBENCE 10W-30 motorolaj
API CJ-4 API SN/SM
MB 228.31
MAN M 3575 / MAN M 3275
Volvo VDS-4
Renault RLD-3 / Mack EO-O PP
Caterpillar ECF-3 / Caterpillar ECF-2 / Caterpillar ECF-1-A
CES 20081
Deutz DQC III-10
MTU type 2.
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 11.6 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 78.8 cSt
Viszkozitási Index 140
Szulfáthamu tartalom 0.99 súly%
Lobbanáspont 205 °C
Dermedéspont -42 °C
EUROL GLOBENCE 15W-40 motorolaj
API CJ-4 / API SM
MB 228.31 motorgyártói jóváhagyással
Volvo VDS-4 motorgyártói jóváhagyással
MAN M 3575 motorgyártói jóváhagyással
Renault RLD-3; Mack EO-O PP
Caterpillar ECF-3 / Caterpillar ECF-2 / Caterpillar ECF-1-A
CES 20081; Deutz DQC III-10 LA
Global DHD-1; MTU type 2.1
Detroit Diesel DDC 93K215
JASO DH-2
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 15.2 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 113.5 cSt
Viszkozitási Index 140
Szulfáthamu tartalom 0.95 súly%
Lobbanáspont 205 °C
Dermedéspont – 36 °C
EUROL FUSION 10W-40 motorolaj
Magas hőtani és öregedési stabilitásnak, csakúgy, mint az erős detergens adalékoknak köszönhetően biztosítja az olaj és motor állapotának megőrzését. Használatával a kopás mértéke a legnehezebb felhasználási körülmények között is minimálisra csökkenthető, ezáltal a termék garantált jó teljesítményt nyújt a teljes csereintervallum alatt, függetlenül a motor típusától.
Nem csupán problémamentes hidegindítást, de üzemanyag-takarékos működést és csökkentett olajfogyasztást is biztosít a csökkentett elpárolgási hajlamnak köszönhetően.
Volvo VDS-3 motorgyártói jóváhagyással;
CES 20077 motorgyártói jóváhagyással és CES 20078 motorgyártói jóváhagyással;
MAN M 3275 / MAN M 3271
Renault RLD-2 / Renault RLD / Mack EO-N
MB 235.27; B 228.3; MB 229.1
Caterpillar ECF-2 / Caterpillar ECF-1-A
Deutz DQC III-10
Global DHD-1; MTU type 2
Detroit Diesel DDC 93K215
JASO DH-1
Voith Class A; Allison C-4
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 14.9 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 98.7 cSt
Viszkozitási Index 158
Szulfáthamu tartalom 1.52 súly%
Lobbanáspont 210 °C
Dermedéspont -36 °C
EUROL SHPD MF 15W-40 motorolaj
Az Eurol® SHPD MF 15W-40 egy univerzális motorolaj, amely főképpen nagy terhelésű haszongépjárművekhez alkalmas. Azonban szintén alkalmazható Benzin-, LPG- és könnyebb terhelésnek kitett dízel üzemű motorokban, katalizátoros és/vagy turbófeltöltős, illetve közös nyomócsöves járművekbe is. Számos vezető OEM előírást teljesít, ezért is tökéletes többfunkciós olaj vegyes gépjárműparkhoz.
Magas hőtani és öregedési stabilitásnak, csakúgy, mint az erős detergens adalékoknak köszönhetően biztosítja az olaj és motor állapotának megőrzését. Használatával a kopás mértéke a legnehezebb felhasználási körülmények között is minimálisra csökkenthető, ezáltal a termék garantált jó teljesítményt nyújt a teljes csereintervallum alatt, függetlenül a motor típusától.
Nem csupán problémamentes hidegindítást, de üzemanyag-takarékos működést és csökkentett olajfogyasztást is biztosít a csökkentett elpárolgási hajlamnak köszönhetően.
- API SL/CI-4
- ACEA E7 és ACEA A3/B4
- MB 228.3 , MB 229.1
- MAN M 3275
- Volvo VDS-3
- Renault RLD-2, Renault RLD
- Caterpillar ECF-2, Caterpillar ECF-1-A
- CES 20076, CES 20077, CES 20078
- Deutz DQC III-10
- DDC Oil Category 2
- Global DHD-1
- MTU type 2
- Detroit Diesel DDC 93K215
- Mack EO-M Plus
- JASO DH-1
- Voith Class A
- Allison C-4
Sűrűség 20°C-on 0.868 kg/l
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 15.5 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 111,5 cSt
Viszkozitási Index 147
Lobbanáspont 216 °C
Dermedéspont -39 °C
EUROL SHPD MF 20W-50 motorolaj
Magas hőtani és öregedési stabilitásnak, csakúgy, mint az erős detergens adalékoknak köszönhetően biztosítja az olaj és motor állapotának megőrzését. Használatával a kopás mértéke a legnehezebb felhasználási körülmények között is minimálisra csökkenthető, ezáltal a termék garantált jó teljesítményt nyújt a teljes csereintervallum alatt, függetlenül a motor típusától.
Nem csupán problémamentes hidegindítást, de üzemanyag-takarékos működést és csökkentett olajfogyasztást is biztosít a csökkentett elpárolgási hajlamnak köszönhetően.
API CI-4 és SL
MB 228.3/MB 229.1
MAN 3275
Volvo VDS-3
MTU Cat 2
MACK EO-M Plus
Renault RLD-2
Cummins 20071/2/8
Caterpillar ECF-1
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 19.0 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 165 cSt
Viszkozitási Index 131
Lobbanáspont >210 °C
Dermedéspont -24 °C
EUROL MULTIFLEET 15W-40 motorolaj
Különösen alkalmas nagy terhelésű dízel motorokhoz, de alkalmazható benzinüzemű, LPG és alacsony terhelésnek kitett dízel motorokban is. (Függetlenül attól, hogy katalizátoros, katalizátor nélküli, turbótöltős vagy turbótöltő nélküli). Széles alkalmazhatóságának köszönhetően a tárolandó olaj mennyisége csökkenthető.
Használatával a kopás mértéke még a legszigorúbb alkalmazási körülmények között is a minimálisra csökken, ezért a termék garantálja a biztos üzemelést a teljes csereperiódus alatt, a motor típusától függetlenül. Teljesíti a legújabb előírásokat, vonatkozóan az égésmaradvány lerakódására a dugattyútetőn, a felső dugattyúgyűrűn és a dugattyú többi részén.
API SJ/CG-4
MB 228.1
MAN 271
Volvo VDS
MTU type 1
Mack EO/L
VW 501.01/505.00 (97)
ACEA B3-98 issue 2
ACEA E2-07
ACEA A2-02
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 17.6 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 154 cSt
Viszkozitási Index 125
Szulfáthamu tartalom 1.05 súly%
Lobbanáspont 225 °C
Fagypont -33 °C
EUROL MULTIFLEET 20W-50 motorolaj
Különösen alkalmas nagy terhelésű dízel motorokhoz, de alkalmazható benzinüzemű, LPG és alacsony terhelésnek kitett dízel motorokban is. (Függetlenül attól, hogy katalizátoros, katalizátor nélküli, turbótöltős vagy turbótöltő nélküli). Széles alkalmazhatóságának köszönhetően a tárolandó olaj mennyisége csökkenthető.
Használatával a kopás mértéke még a legszigorúbb alkalmazási körülmények között is a minimálisra csökken, ezért a termék garantálja a biztos üzemelést a teljes csereperiódus alatt, a motor típusától függetlenül. Teljesíti a legújabb előírásokat, vonatkozóan az égésmaradvány lerakódására a dugattyútetőn, a felső dugattyúgyűrűn és a dugattyú többi részén.
MB 228.1
MAN 271
Volvo VDS
MTU type 1
Mack EO/L
VW 501.01/505.00 (97)
ACEA B3-98 issue 2
ACEA E2-07
ACEA A2-02
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 17.6 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 154 cSt
Viszkozitási Index 125
Szulfáthamu tartalom 1.05 súly%
Lobbanáspont 225 °C
Fagypont -33 °C
EUROL HDS 10W motorolaj
Erős detergens és motorvédő tulajdonságokkal rendelkezik. Meggátolja a szénlerakódást a dugattyúkon, szelepeken és az égéstérben.
Erős kopás-, korrózió- és habosodásgátló tulajdonságokkal rendelkezik, magas oxidációs stabilitása pedig meggátolja az olajsűrűsödést.
API SF/CF
MIL-L-2104D
Ford WSS-M2C153-D
MIL-L-46152C
GM 6049-M
GM 6048-M
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 6.1 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 34.2 cSt
Viszkozitási Index 126
Szulfáthamu tartalom 0.77 súly%
Lobbanáspont 199 °C
Fagypont -36 °C
EUROL HDS 20W-20 motorolaj
Erős detergens és motorvédő tulajdonságokkal rendelkezik. Meggátolja a szénlerakódást a dugattyúkon, szelepeken és az égéstérben.
Erős kopás-, korrózió- és habosodásgátló tulajdonságokkal rendelkezik, magas oxidációs stabilitása pedig meggátolja az olajsűrűsödést.
API SF/CD
MIL-L-2104D
Ford WSS-M2C153-D
MIL-L-46152C
GM 6049-M
GM 6048-M
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 9 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 63.1 cSt
Viszkozitási Index 119
Szulfáthamu tartalom 0.77 súly%
Lobbanáspont 212 °C
Fagypont -27 °C
EUROL HDS 30W motorolaj
Erős detergens és motorvédő tulajdonságokkal rendelkezik. Meggátolja a szénlerakódást a dugattyúkon, szelepeken és az égéstérben.
Erős kopás-, korrózió- és habosodásgátló tulajdonságokkal rendelkezik, magas oxidációs stabilitása pedig meggátolja az olajsűrűsödést.
API SG/CF/CF-2
MB 228.0
MAN 270
ACEA E2-96 Issue 5
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 11.3 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 91 cSt
Viszkozitási Index 112
Szulfáthamu tartalom 0.95 súly%
Lobbanáspont 214 °C
Fagypont -18 °C
- TERMÉKISMERTETŐ
- BIZTONSÁGI ADATLAP MSDS
EUROL HDS 40W motorolaj
Erős detergens és motorvédő tulajdonságokkal rendelkezik. Meggátolja a szénlerakódást a dugattyúkon, szelepeken és az égéstérben.
Erős kopás-, korrózió- és habosodásgátló tulajdonságokkal rendelkezik, magas oxidációs stabilitása pedig meggátolja az olajsűrűsödést.
API SF/CF
MIL-L-2104B
MIL-L-46152B
CCMC G2/D1
Kinematikai viszkozitás 100°C-on 15 cSt
Kinematikai viszkozitás 40°C-on 159.2 cSt
Viszkozitási Index 94
Szulfáthamu tartalom 0.82 súly%
Lobbanáspont 245 °C
Fagypont -21 °C
- TERMÉKISMERTETŐ
- BIZTONSÁGI ADATLAP MSDS